Atkreipkite dėmesį: dėl skirtingų apšvietimo sąlygų fotografuojant bei jūsų ekrano raiškos nustatymų, produkto spalvos gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje.

 

Garantija

RIVA gaminiams suteikiama 2 metų garantija nuo įsigijimo datos. Garantija apima gamybos defektus ir taikoma, jeigu kokybės trūkumai atsirado laikantis baldų įrengimo bei priežiūros rekomendacijų. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: PVM sąskaitą-faktūrą / pirkimo čekį / prekių perdavimo aktą.

 

Garantija netaikoma jeigu:

  • baldai papildomi ne jiems skirtomis detalėmis
  • baldai pažeidžiami juos netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant
  • baldai remontuojami pirkėjo arba trečiųjų asmenų
  • baldai netinkamai surenkami ir prižiūrimi.

Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.

 

Grąžinimas

Pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose (2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 217 ir 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258) nustatytą tvarką Pirkėjas turi teisę pristatytas prekes grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos. Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiamos ir priimamos iš pirkėjo per 14 d. terminą nuo prekių pristatymo dienos.

Prekių keitimas ir grąžinimas yra nemokamas. Prekės keičiamos ir priimamos per įmonės kurjerį, kuris prekes atvyksta keisti ir/arba priimti adresu, nurodytu prekės užsakymo metu.

Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • apie prekės gražinimą pranešti Pardavėjui el. paštu baldai@riva.lt ir nurodyti, kada ir kokios prekės buvo pirktos bei užpildyti prekių grąžinimo formą, kurią rasite puslapio apačioje.
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);
  • grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;

Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo tarpu kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.